نداره....
فرشته ی آرزوهام...!!!
♥♥♥ نگران رفتن ها نباشید,زمین گرد است...♥♥♥
شنبه 6 آبان 1391برچسب:, :: 18:49 :: نويسنده : TaNhA

***متن آهنگ***

من که عاشق نبودم تو دلم رو بردی
رفتی و دستاتو به دستای من نسپردی
جای دستات روی شونم هنوزم باهامه
طرح چشمای قشنگت هنوزم رویامه
من که عاشق نبودم تو دلم رو بردی
توکه دیدی که باهاتم تومنوازردی
نه نخواستی که بهشم من واسه تو همخونه
نیستی اینجا تا ببینی تو چشام بارونه
نداره دل دیگه طاقت نداره
نه به این تنهایی عادت نداره
دلمو به دنبالت کشوندی کشوندی
منو پای این هوس سوزوندی سوزوندی
ندیدی که پای تو نشستم
نگو که باید تو رو ببخشم
نگو که باید تو رو ببخشم ببخشم ببخشم
نداره دل دیگه طاقت نداره
نه به این تنهایی عادت نداره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1