می خوام بگم!!!
فرشته ی آرزوهام...!!!
♥♥♥ نگران رفتن ها نباشید,زمین گرد است...♥♥♥
چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, :: 16:19 :: نويسنده : TaNhA
 

 

 

 

تا حالا بهت نگفتم ولی حالا... 

می خوام بگم

 

بی تو میمیرم ...
می خوام بگم تو دنیای منی ...
با تو بودن چه لذتی داره ...
  دوست دارم فقط به خاطر خودت !!
  شدی مجنون عشقم …

 

 
 
  هر وقت اراده کنی برات میمیرم !
  که می خوام دلمو فرش زیر پات کنم ..
اگه یه روز نبینمت چقدر دلم برات تنگ میشه !!
  نبودنت برام پایان زندگیه !!
  به بلندی قله اورست و پهناوری اقیانوس اطلس دوست دارم …
یه گوشه چشاتو به همه دنیا نمیدم …
هیچ وقت طاقت هجرتو ندارم …
  مثل خرابه های بم خرابتم …
  بیشتر از عشق لیلی به مجنون عاشقتم ..
هر جور که باشی دوست دارم !!
  غم تو رو به شادی دیگران نمیدم !!
اگه حتی من رو هم دوست نداشته باشی من دوست دارم ..
مثل نفسی برام اگه نباشی منم نیستم …
هر شب با خیالت می خوابم !!
  جایگاه همیشگی تو قلب منه !!
حاضرم قشنگترین لحظه هام رو با سخت ترین دقایقت عوض کنم ..
  لحظه ای که تو رو میبینم بهترین لحظه زندگیمه !!
در حد پرستش دوست دارم ….!
 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1