همیشه پا به پاتم
فرشته ی آرزوهام...!!!
♥♥♥ نگران رفتن ها نباشید,زمین گرد است...♥♥♥
چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 15:0 :: نويسنده : TaNhA

من اونيم که عشقتو به صد تا دريا نمي دم

به صد تا عشقو عاطفه به صد تا دنيا نمي دم

دلم مي خواست بهت بگم عاشقتم بي ادعا

دلم مي خواست بدوني که دوستت دارم قد تموم عاشقا

حتي اگه هزار نفر تا زير دار برن برام

يادت باشه که عشق تو هميشه جاويده برام

عشقمو از چشام بخون با منو عشق من بمون

از روزگار پر فروغ از ستاره برام بخون

به قيمت جونم شده هميشه پا به پاتم

***هميشه با تو هستم از عشق تو هلاکم***



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1