دلم هواتو کرده با صدای سعید شایسته
فرشته ی آرزوهام...!!!
♥♥♥ نگران رفتن ها نباشید,زمین گرد است...♥♥♥
دو شنبه 10 مهر 1386برچسب:, :: 23:6 :: نويسنده : TaNhA

 

متن آهنگ

یه شب بیا از این ورا گذر کن

دوباره این دلم رو دربه در کن

واسم این زندگی هر روز یه جوره

بیا و از گناه من حذر کن

آخه دلم هواتو کرده

یاد چشاتو کرده

راست میگی من مقصر

دل که گناه نکرده

تو این عاشقیا یه بی نشونی

تو این روزای مرگ مهربونی

میدونی میدونی میدونی

که چه احساسی به تو دارم

میدونی که هنوز خیلی دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1